Iedere werkdag kunt u terecht op het spreekuur. Wij werken uitsluitend volgens afspraak. Er is geen inloopspreekuur. U kunt telefonisch of aan de balie een afspraak maken.
Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw contact. Op deze manier kan de assistente een inschatting maken van de spoedeisendheid van uw klachten en vragen. Sommige eenvoudige vragen kunnen telefonisch door de assistente beantwoord worden. De assistente zal (net als de huisarts) vertrouwelijk met uw informatie omgaan.
Voor spoedeisende klachten kan altijd direct of dezelfde dag een afspraak gemaakt worden. Voor niet-spoedeisende klachten kan de wachttijd oplopen tot enkele dagen.
Vooralsnog is het niet mogelijk om online afspraken te maken.
Huisarts Heleen Busser heeft spreekuur op maandag, dinsdag, donderdagochtend en vrijdag.
Huisarts Josine Leeuw heeft spreekuur op dinsdag, woensdag en vrijdag.
Meer tijd
Heeft u meerdere klachten of vragen? Geef het dan aan bij het maken van de afspraak, we kunnen er rekening mee houden in onze agenda.
Afspraak afzeggen Bent u verhinderd om op uw gemaakte afspraak te komen? Geef dit dan op tijd door aan de assistente. Indien u niet op uw gemaakte afspraak komt, wordt € 10,= in rekening gebracht per afspraak. Deze € 10,= wordt niet vergoed door uw zorgverzekeraar! Pas na betaling kunt u een nieuwe afspraak maken.
Melden bij assistente Als u komt voor uw afspraak, wilt u zich dan aanmelden bij de assistente?
Huisbezoek aanvragen
Wanneer het niet mogelijk is om zelf naar de praktijk te komen, kan de huisarts u ook thuis bezoeken. Redenen hiervoor zijn bijvoorbeeld omdat u te ziek, (tijdelijk) gehandicapt of slecht ter been bent. De assistente beoordeelt in overleg met de huisarts of een huisbezoek afgelegd wordt.